Usługi informatyczne

W kilku zdaniach...

Firma CLI Systemy Komputerowe z siedzibą w Nowym Targu specjalizuje się w sprzedaży systemów fiskalnych oraz oprogramowań niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej. Na podhalańskim rynku jesteśmy obecni od ponad 20 lat.

Zajmujemy się kompleksową obsługą informatyczną. Oferujemy usługi w zakresie instalacji, serwisu i utrzymania systemów informatycznych. Realizujemy usługi programistyczne rozszerzające funkcjonalność oprogramowania oraz integrujące z innymi systemami. Dostarczamy sprzęt komputerowy, urządzenia fiskalne, sprzęt sieciowy, rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo danych. Od 15 lat wdrażamy i serwisujemy oprogramowanie dla firm.

W czym możemy Ci pomóc?

Zdalna pomoc – bez kosztów dojazdu

Dla Klientów nie posiadających zawartej umowy na świadczenie usług informatycznych przez firmę CLI Systemy Komputerowe każde działanie w ramach serwisu lub pomocy zdalnej jest rozliczane zgodnie z informacjami zawartymi w  regulaminie.
Pobierz program CLI Pomoc

Utrzymanie serwerów – regularne czynności administracyjne dla ciągłej i bezawaryjnej pracy systemu

Projektowanie i wdrażanie polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych w firmie

Wdrożenia systemów informatycznych w firmach – wraz ze szkoleniami oraz powdrożeniowym wsparciem

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu komputerowego oraz urzadzeń fiskalnych

Specyfikacja naszych usług

W przypadku zainteresowania naszymi usługami – zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Każde zadanie ustalamy indywidualnie z Klientem – zarówno w zakresie czynności jak i terminu wykonania.

Wybierając nasze usługi zapewniasz sobie:
  • zmniejszenie lub całkowite wyeliminowanie wydatków na utrzymanie działu informatycznego w swojej firmie – nie ponosisz kosztów związanych z dodatkowym etatem, ubezpieczeniem, szkoleniami, itp.,
  • wsparcie techniczne doświadczonych i wykwalifikowanych informatyków,
  • szybką reakcję, profesjonalne i sprawne działanie w przypadku awarii.
Nasza oferta obejmuje przede wszystkim:

  • specjalistyczna pomoc w szybkim czasie - czas reakcji na zgłoszenie do 24 godzin,
  • konsultacje telefoniczne i pomoc zdalną,
  • usuwanie awarii sprzętu,
  • wykonywanie kopii zapasowych,
  • administracja siecią lokalną i dostępem do internetu,
  • instalacja aktualizacji oprogramowania,
  • doradztwo w zakresie technologii informatycznych.

Cennik

Ceny ustalane są indywidualnie z każdym Klientem, przy czym do wyceny usługi brane są przede wszystkim następujące czynniki:

Czas

miesięczna liczba godzin, jaką byliśmy do dyspozycji Klienta

Zadanie

zakres wykonanych czynności, terminy ich wykonania

Priorytet

oczekiwany przez Klienta czas reakcji na zgłoszony problem

Dojazd

Koszt dojazdu serwisanta do siedziby lub oddziału firmy