O programie SOGA
Profesjonalny program do obsługi punktów gastronomicznych wyposażony w narzędzia wspierające pracę restauracji, barów, kawiani, etc. Jest to idealne rozwiązanie wszędzie tam, gdzie najważniejszym czynnikiem jakości jest szybka i sprawna obsługa Klienta.
Najważniejsze cechy systemu:
Intuicyjna
obsługa
Nowoczesny interfejs
Obsługa panelu dotykowego
Modułowość systemu
Program bazowy SOGA Professional
System zapewnia szybką i wygodną pracę z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Wersja bazowa wyposażona jest w obszerny zestaw funkcjonalności, m.in.:
- graficzne odwzorowanie układu stolików na sali,
- obsługa rachunków: łączenie, dzielenie,
- wydruk zamówień na drukarce fiskalnej,
- sprzedaż zestawów, pizzy,
- obsługa rabatów i Happy Hours,
- wystawianie faktur i korekt,
- tworzenie raportów sprzedaży.
Moduł magazynowy
Narzędzie do zarządzania zaplecza magazynowego. Jego funkcjonalność to m.in.:
- kontrola stanów magazynowych,
- inwentaryzacja,
- tworzenie receptur,
- kalkulacja imprez,
- ewidencja dokumentów od dostawców,
- terminarz,
- kartoteki przeterminowanych płatności, należności z kart płatniczych, naszych należności,
- obsługa dokumentów kasowych,
- raport wystawianych dokumentów, marży,
- rejestr VAT,
- definiowanie uprawnień dla użytkowników.
SOGA XS - dla małych punktów
SOGA XS została stworzona z myślą o niewielkich punktach gastronomicznych, których właściciele nie potrzebują rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem i szukają rozwiązania za niewygórowaną cenę:
- łatwa obsługa nawet dla nowego personelu,
- intuicyjny interfejs,
- maksymalne uproszczenie do niezbędnych funkcji,
- obsługa jednej sali,
- obsługa do 10 stolików,
- brak obsługi magazynu, bonowników, wag,
- niższa cena,
- możliwość płynnego przejścia na wersję standardową.
Dodatki do SOGA
Dodatek do obsługi zamówień ze strony internetowej. Podstawowe funkcje:
- możliwość wyboru, które dania będą dostępne w ofercie internetowej,
- obliczanie kosztu dostawy,
- płatności on-line,
- kupony rabatowe dla klientów internetowych.
- dla lokali oferujących dowóz do Klienta,
- wyświetlanie mapy okolicy ze wskazaniem adresu,
- wybór kierowcy,
- identyfikacja stałych Klientów – możliwość przypisania danych adresowych do numeru dzwoniącego,
- współpracuje z telefonem z systemem Android.
Aplikacja zapewniająca możliwość pracy na urządzeniach z systemem Android. Podstawowe funkcje:
- graficzny układ stolików,
- przyjmowanie zamówień,
- obsługa rachunków,
- rozliczanie rachunków dowolną formą płatności,
- raport: rozliczenie dla kelnera,
- ustalanie priorytetów na pozycje zamówienia,
- możliwość modyfikowania cen,
- obsługa zestawów, sprzedaż pizzy,
- komentarze dla kucharza,
- kontrola czasu realizacji zamówienia.
Według ekspertów koszt pozyskania nowego Klienta kilkukrotnie przewyższa koszt “utrzymania” Klienta już zdobytego.
Jesnym z najlepszych sposobów na utrzymanie relacji z Klientem jest wdrożenie programu lojalnościowego – wystarczy rozszerzyć licencję SOGA o ten moduł, określić zasady programu i poinformować o tym Klientów.
Obsługa mechanizmu automatycznego logowania i wylogowania pracownika po wykonaniu okres.onych czynności, dzięki czemu można z łatwością kontrolować czas pracy osób zatrudnionych w lokalu.
Kompilacja obsługi ekranów kuchennych KDS z obsługą ekranów informacyjnych dla Klientów RDS. Rozwiązanie idealne dla lokali typu fast food, ale nie tylko. Dzięki wykorzystaniu KDS znacznie przyspieszysz komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami.
Współpracuje z bonownikami kelnerskimi.
Manadżer lub inna osoba zarządzająca lokalem może w każdej chwili skontrolować sytuację na salach, sprawdzić stan kasy i dokonać analizy.
Moduł rozszerzający możliwości analityczne programu – możliwość tworzenia raportów i modyfikowania układu graficznego poszczególnych dokumentów.
Możliwość przesyłania dokumentów magazynowych, zakupowych, sprzedażowych, kasowych do popularnych systemów księgowych, takich jak:
- Insert,
- WA-Pro,
- Comarch Optima,
- Comarch Klasyka,
- Symfonia.
Funkcjonalność stworzona z myślą o właścicielach lokali, którzy prowadzą w jednym miejscu dwie odrębne działalności lub chcą rozdzielić sprzedaż różnych grup produktów.
Możliwość bezgotówkowej obsługi Klientów hotelu korzystających z hotelowej restauracji – informacje o zamówieniach i rachunkach będą regulowane wraz z płatnością za pobyt.