Specjalista ds. obsługi klienta.
CLI Systemy Komputerowe zatrudni pracownika na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
- obsługa zamówień,
- obsługa zgłoszeń zleceń serwisowych i napraw,
- prowadzenie dokumentacji i terminarza zleceń serwisowych i napraw,
- kontakt z klientami w sprawie zleceń stałych,
- prowadzenie magazynu serwisowego,
- obsługa wysyłki urządzeń do serwisów zewnętrznych,
- wprowadzanie i wystawianie faktur,
- doradztwo przy zakupie urządzeń fiskalnych i oprogramowania.
Wymagania:
- znajomość branży IT,
- samodzielność, dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra organizacja pracy.
Firma oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- szkolenia produktowe,
- wsparcie merytoryczne i opiekę doświadczonych pracowników w początkowym okresie pracy.
Prosimy o przesyłanie CV na adres praca@cli.pl